I got time and he got freedom

Sheeat! Det är typ 12 timmar till jag ska till bussen mot Uppsala och Arlanda. Jag har ju hur mycket som helst kvar att göra... Färga utväxten, packa om, duscha, kollar film och käka Ben&Jerry med familjen. Jag kommer inte träffa mina älskade vänner på en hel fukking månad! Hur ska jag klara mig när dem är det bästa jag har? Jo, jag skaffar flera, nya vänner i England såklart. Jag klarar detta, jag gör det. Det kommer bli kul. Ja det kommer det. Hihihu , pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: TT

Det kommer går super och du komer ha det super men jag kommer sakna dig super mycket puuussss

2011-06-12 @ 21:50:07
Postat av: TT

Det kommer att gå super och du kommer ha det super men jag kommer att sakna dig super mycket puuuussss

2011-06-12 @ 21:53:48
Postat av: JENNY

JAG SAKNAR DIG REDAN, VI SKA HÖRAS SOM TUSAN. JAG VILL VETA ALLT. PUSS EMILIA JAG ÄLSKAR DIG. <3

2011-06-14 @ 01:05:57
URL: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0