you know my weekness that is why I'm sleepless

nu är jag äntligen framme. åhhh, så bra allt är!
jag kom fram i måndags och fick en fin bussresa på 5h från London ner hit. men jaja, med brae sällskap är allt kul! min "pappa" kom och hämtade mig vid bussen och visade runt mig istaden och sen hem. där fick jag träffa mamman och den 13 åriga dottern, den  4 åriga dottern fick jag träffa dagen efter, såå söt! jag fick middag första dagen, pizza & pommes. haha konstig kombination...
i tisdags körde "pappa" oss till skolan och visade var allt bussar gick och så. de är så otroligt snälla här! vi får massa mat, egen data, tv med tusen kanaler osv osv. men de har konstiga matvanor här. som nutella på mackan till frukost och sen en macka, chips och choklad till frukost. vi had lektion iskolan och gjorde ett test. jag drack av kranvattnet vilket jag trodde man kunde göra men tydligen inte jag iallafall... mådde asilla hela dan typ, inte kul. men sen spalade vi fotboll och gick på vandring genom staden. myyyyyyyyys. På kvällen sen åt vi pasta som min italienska rumskamrat tog med sig och pasta sås av något slag. och sen var det disco, och det ägde! dock drog min rumskompis innan mig så jag fick åka buss hem själv. och inte råga på det så åkte jag åt fel håll. fick hoppa av ut mitt i ingenstans och byta buss mitt i natten. usch. men hem komjag ju tillslut så, hhahaha.
idag har vi haft en fototävling och vi vann, såklart!

pusss

Kommentarer
Postat av: JENNY

DU ÄR FINASTE ! JAG SAKNAR DIIIG.

2011-06-15 @ 19:16:20
URL: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0